mandag 7. mai 2012

Om arbeidet






For ca 4 år siden, reiste min mor til India med noen venninner. Der traff hun en pastor som heter Finny Samuel. Når hun kom tilbake til Norge fikk hun lyst til å støtte hans kirke som ligger i Machilipatnam. Hun fikk med meg og søsteren min til å støtte Finny sin kirke. Etter at vi begynte å støtte Finny åpnet han en ny kirke i en annen landsby i India. Han åpnet også en liten sy - avdeling for arbeidsløse mødre som ikke hadde noen inntekter så de kunne ikke kjøpe mat til barna sine. Finny hjelper enker, hjemløse og syke. Jeg er utrolig stolt og takknemlig for den jobben han gjør der nede.


For en stund siden kontaktet Finny meg og ga beskjed om at han har åpnet 2 barnehjem, og nå vil han ta imot 50 nye barn i tillegg til de barna han tar hånd om allerede. Siden behovet er stort for hjelp der nede jeg fikk lyst til å spørre deg om du vil være med på å bety en forskjell for andre.
Vi kan ikke hjelpe alle, men alle kan hjelpe noen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar